diumenge, 1 de novembre del 2009

5é Cicle de Sortides Esquí de Muntanya 2009-2010

14 novembre.- Jornada Arva
Area de lleure de Sant Joan Despí. Vocal Jordi Ossó

19 desembre.- 1a Sortida EM Iniciació
Pic de Bassiber (2.845). Vocal Jordi Ossó

16 gener.- 2a Sortida EM.
Pic de Puigmal (2913). Vocal Alfred Fontanals

27 febrer.- 3a Sortida EM.
Pic de Serrera (2910) (Andorra). Vocal Gloria

27-28 març.- 4a Sortida EM.
Pic dera Horqueta, Val de Toran (2.708). Vocal Jordi Ossó

24-25 abril.- 5a Sortida EM. Nosaltres sortim. i tu?

22-23 maig.- 6a Sortida EM. Nosaltres sortim. i tu?

19-20 juny.- Sortida Alpinisme. A determinar

El assistents, coneixen el risc de la activitat i l'assumeixen sota la seva responsabilitat i declaren estar en possessió de la Llicencia Federativa en la modalitat D o la assegurança equivalent.

Mes informació de les sortides, per correu electrònic:

2 comentaris:

Glòria i Rafa ha dit...

COMENTARI A LA SORTIDA PROPOSADA AL PIC DE LA SERRERA.
Aquest any la carretera que dóna accés a l'aparcament prop de Sorteny és tancada. Queda espai per deixar alguns cotxes al costat de la carretera d'Ordino però l'aproximació a la sortida prevista s'allarga uns quilòmetres a peu per carretera. Pot ser que hi hagi neu i es pugui fer amb esquís o que no n'hi hagi i calgui aproximar amb els esquís a la motxilla. Espero comentaris per mantenir-la o canviar el cim.

Glòria i Rafa ha dit...

BONES NOTÍCIES!
La carretera de Sorteny ja és neta i oberta.
Així que la proposta de sortida queda:
Hora: Trobada a les 9h del matí de dissabte dia 27 de febrer.
Lloc: aparcament de Sorteny
Com s'hi arriba?: Carretera d'Ordino cap a les pistes d'Ordino-Arcalís. Després d'El Serrat, passat el quilòmetre 18, hi ha una desviació a mà dreta en un gir força tancat amb la descripció P.N. Vall de Sorteny. Seguint aquesta carretera s'arriba a l'aparcament.
El risc d'allaus (tot i que l'ICC no inclou Andorra) se situa en 3/5.