dimecres, 6 de gener del 2010

Sortida esqui de muntanya al Puigmal (16-1-2010)

El dissabte 16 de gener es portarà a terme una sortida del cicle d'esqui de muntanya al Puigmal (Ripollès).
Està previst pujar per Fontalba i si les condicions no son les adequades per Nuria.
Recordeu que es imprescidible està federat i portar el material de seguretat i de progressió adequat per l'activitat.
Els interessats en assistir a la sortida podeu confirmar-ho fins el dia 14, deixant un comentari en aquesta mateixa pàgina o al correu: alfred.fontanals@upc.edu
Os esperem a tots!!!!
Bon any i bona neu

5 comentaris:

Jordi Galé Ventura ha dit...

Hola, soc en Jordi Galé i m'apunto a la sortida. 609892740. Necesito horari i lloc de sortida dons visc a Barna.

Jordi O ha dit...

Hola a tots,

Aquesta vegada, m'haureu de posar falta.

Bones esquiades!

Anònim ha dit...

Jo tinc una festeta ineludible el divendres nit i no podré venir. Que xaleu molt!

David F

Jordi Galé Ventura ha dit...

Malgrat no haver fet el cim (jo, perque el altres si) i el problemes soferts, tin que dir que em va agradar molt la sortida i ademes vull agrair des-de aqui el esforç suplementari fet pel reste dels compannys. Moltes GRACIES.
Jordi Galé

Oriol i Enric ha dit...

Jo vaig disfrutar de veritat, em vaig cansar molt, però va estar molt be.

Vaig veure fotos xulisimes, friso per veure-les penjades.

Oriol Tomàs