dimarts, 13 de gener del 2009

Perque federarse?

Anna: Una pregunta: perquè serveix exactament estar federat a muntanya a part de perquè et facin descompte en els albergs? perquè si tens un accident et venen a rescatar igualment i ni has de pagar res, oi?
mi: bona pregunta... no tinc la resposta. tinc que deixar-te!
Anna: OK
Si ho pots averiguar m´ho dius, vale?


Teniu alguna bona resposta a aquesta pregunta?.
Podeu deixar la vostre opinió en un comentari clicant "comentaris" mes avall.
(com si estiguessis en un foro).

1 comentari:

Anònim ha dit...

Piripineus (Marià):
Per rebre la revista "vertex". Que no esta malament. I Aixi estar informat del nostre mòn.
Perque per estar federat tens que estar en un club de muntanya, que això et fa estar mes actiu, tindre mes coneixenses,...
Per tindre descomptes en cursos de la Ecam.
Per descomptes en botigues.
...
No sempre s'ha de pensar en negatiu...
Pero si voleu pensar-hi... Jo puc dir que de la meva operaciò de genoll,que no baix pagar res, ja es mes cara que els mes de 22 anys que fa que em federo.

Mes info a les federacions o al vostre club!